۱۳۸۷ خرداد ۷, سه‌شنبه

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند!!

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند!!
۱- بدبخت حسین و دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم
۲- وای پسر ! این دختره دانشجو که توی کلاس ماست رو دیدین عجب سینه هایی داره !
۳- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم .
۴- جا کش ها ! حوصله مون سر رفت ! دو تا کس*شعر بگین تا بخندیم
۵- یک سی دی توپسی گیرم اومده که خیی باحاله . جدیدترین شوی جنی فر لوپر و شکیراست .
۶- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه را میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم .
۷- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره فقط دنبال خونه خالی میگردیم .
۸- بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... توی کوچمون دختره قد بلنده ...
۹- بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم .
حال کردین؟

هیچ نظری موجود نیست: