۱۳۸۷ خرداد ۱۰, جمعه

منگول بودن دخترا در مقابل ما گل پسرا

سلام آقا امروز اومدم تا منگول بودن دخترا در مقابل ما گل پسرا رو نشون بدم ... بخونین پایینو !!!
آهای دختر خانوم ، آهای دختر خانوم ، بله با منی ، بله با شمام ، خوش می گذره با اینا ؟ با چیا ؟ با این لباسا دیگه؟ با همین لباس قرمز کوتاه تنگ چاکدار تازگی هام که آستین نداره. خیلی حال میده مگه نمی بینی که همه نیگام میکنن. مگه نمیبینی که چه طور چشم این پسرا کور شده . تا حالا فکر کردی که چرا پسرا نیگات می کنن؟ فکر میکنی که خوشگل شدی ولی اشتباهه چون هرقدر که خوشگل بشی یکی از تو خوشگل تره. پسرا چون می خواهن ارضا بشن به تو نیگا میکنن. حالا اگه یه پسر به تو شماره ، ID یا هر چیز دیگه بده تو چیکار میکنی؟ خب ازش میگیرم. برای چی؟ چون فکر میکنم از من خوشش اومده یا اینکه منو دوست داره. برای چی تو رو دوست داشته باشه ؟برای اینکه خوشگلم دیگه . ای بابا این خوشگلی که از خودت نیست؟ با اون پولای اون بابای بیچارت که از خروس خون تا بوق سگ کار میکنه بعدشم تو میری اینا رو می خری که با اونا خوشگل بشی. تا حالا فکر کردی که اون پسر قبل از تو به چند هزار نفر نیگا کرده به چند صد نفره دیگه شماره یا ID داده با چند ده نفر دیگه راه رفته یا اینکه با چند نفر دیگه قرار ازدواج گذاشته ؟ نه ! من فکر نمی کنم که از اون جور آدما باشه؟ چرا فکر نمیکنی ؟ مگه اونو میشناسی؟ نه ؟ پس چرا میگی؟ به اون چشمای معصومش نیگا کن ببین چه قدر پاکه. ( الان دختره رفت توی حال تا حالش از این خرابتر نشده بیاریمش بیرون.) آهای دختر خانوم آهای دختر خانوم . چیه چرا نمیذاری به کارم برسم؟ بابا چه کاری برو خونتون مامانه نگران می شه ها. نه نگران نمی شه بهش گفتم دیر میام خونه. مگه کاری داری؟ مگه با کسی قرار داری؟ نه ولی شاید قبول کنم . چیو ؟ قرارو دیگه . با کی ؟ با همین پسره دیگه . مگه قرارم گذاشتین ؟ آره چرا نذاریم؟ اون وقت با چه وسیله ای فرستادین که اینقدر زود رفتو زود اومد؟ با نیگا دیگه. اینم یکی از عجایب خلقت است دختره که تا حالا این پسر رو ندیده بعد از پنج دقیقه با نیگا باهاش حرف میزنه. ( ای وای دوباره این دختره رفت توی دریای چشمان این پسره غرق شد بابا جلیقه نجات بیارین درش بیاریم آهان اومد بیرون ) ای بابا کجا میری ؟ می خوام برم ولم کن. مگه من گرفتمت که می گی ولم کن . کجا ایشاالله ؟ سر قرار دیگه ؟ با کی؟ با همین پسره دیگه . حالا بگو ببینم اسم این پسره عاشق پیشه چیه؟ نمیدونم . مگه با نیگا با هم حرف نمی زدین؟ چرا ولی

هیچ نظری موجود نیست: